INFORMATIE OVER ONZE VACATURES.
Locatie: BMW Monserez, Ieper
Wat ga je doen als Receptieverantwoordelijke bij BMW Monserez Ieper?
Als Receptieverantwoordelijke bij BMW Monserez Ieper ben jij het gezicht van onze serviceafdeling en speel je een cruciale rol in de klantenbeleving en de dagelijkse werking van de receptie.
Gaandeweg zul je de kans krijgen om steeds meer verantwoordelijkheid op te nemen, met de uiteindelijke focus op de volledige verantwoordelijkheid voor de receptie. Je werkt nauw samen met je team om een premium klantenservice te bieden.
Waaruit bestaat je takenpakket?
- Je neemt proactief contact op met de klant en zorgt daarbij voor een vlekkeloze en unieke Customer Experience.
- Je zorgt voor het correct inplannen van de uit te voeren werkzaamheden waarbij je maximaal anticipeert op de wensen en behoeften van de klant en rekening houdt met de capaciteit van de werkplaats en de beschikbare onderdelen.
- Je bent de schakel tussen de klant, de werkplaats en het magazijn en zorgt voor een vlotte onderlinge communicatie. Afspraken worden keurig voorbereid en je volgt het klantendossier verder op van A tot Z.
- Klanten die binnenkomen voor een onderhoud of herstelling, zal jij op een “merk-waardige” manier verwelkomen. Bij technische vragen help je de klant deskundig verder.
- Je overtuigt de klant met een aanbod op maat, waarbij je elk contactmoment benut om onze BMW en MINI producten en (online) services te promoten.
- Door jouw proactiviteit zijn de klanten steeds op de hoogte van de voortgang van de werken en eventuele wijzigingen. Je maakt daarbij gebruik van de bestaande (digitale) communicatietools om de klant een échte Premium Service te bieden.
- Bij de teruggave van de wagen overleg je de uitgevoerde werken en de daarbij horende factuur op een begrijpbare en professionele manier.
- Je streeft elke dag opnieuw naar een uitstekende klantentevredenheid en bouwt een langetermijnrelatie op met je klant. Integriteit, oplossingsgerichtheid en klantvriendelijkheid staan daarbij centraal.
Waarmee kan je ons team versterken?
- Als je een geïnteresseerde autoliefhebber bent, die graag meer te weten komt op het vlak van autotechnieken. Ervaring in een gelijkaardige functie is zeker een plus.
- Iemand die tot het uiterste gaat voor een hoge score op klant- en servicegerichtheid. Je bent een echte ambassadeur van BMW en dat straal je ook uit.
- Je hebt oog voor het commerciële aspect en slaagt er in om de klant deskundig en helder te adviseren over aanvullende producten en services.
- Je bent uiterst stressbestendig en flexibel ingesteld;
- Een gezonde dosis administratie schrikt je niet af. Bovendien ben je mee met de hedendaagse IT tools en sterk organisatorisch aangelegd.
- Je anticipeert in plaats van improviseert. Proactiviteit zit in je DNA.
What's in it for you:
- Een boost voor je professionele ontwikkeling dankzij regelmatige opleidingen in het BMW Center For Development.
- Een uitdagende en gevarieerde functie met verantwoordelijkheid bij één van de referentiespelers in de automotive sector;
- Een aantrekkelijke verloning, inclusief maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering en groepsverzekering
- Deel uitmaken van een jong en dynamisch team.
- Naast 20 wettelijke vakantiedagen beschik je nog over 12 ADV-dagen.
Sollicitatieprocedure: Ben je geïnteresseerd in deze functie als Receptieverantwoordelijke bij BMW Monserez Kortrijk? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar thomas.cuvelier@monserez.net.bmw.be met als onderwerp ‘Sollicitatie Receptieverantwoordelijke’. We kijken ernaar uit om van je te horen!
Ben jij administratief sterk en heb je een passie voor auto's? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Over ons:
BMW & MINI Monserez is een toonaangevende autodealer in de regio, erkend om onze uitstekende service en hoogwaardige voertuigen. Ons team bestaat uit gepassioneerde professionals die zich inzetten om elke klant een ongeëvenaarde service te bieden. Ter versterking van ons team zoeken wij een enthousiaste administratief medewerker.
Functieomschrijving: Als administratief medewerker speel je een cruciale rol in het ondersteunen van onze verkoopafdeling. Je taken omvatten onder andere:
- Verkoopovereenkomsten in de diverse systemen behandelen
- Verwerken van afleveringsdocumenten en zorgen voor een correcte administratieve afhandeling.
- Assisteren bij algemene administratieve taken
- Ondersteunen bij klantcontact en zorgen voor een uitstekende klantenservice.
Vereisten:
- Minimaal een diploma secundair onderwijs of gelijkwaardig door ervaring.
- Ervaring in een administratieve functie, bij voorkeur in een automotive omgeving.
- Goede kennis van administratieve processen en systemen.
- Nauwkeurigheid en oog voor detail zijn essentieel.
- Goede communicatieve vaardigheden en een teamgerichte instelling.
Aanbod:
- Een uitdagende functie binnen een dynamisch team.
- Een vast contract van 20u/week
- Een salaris afgestemd op je huidige ervaring, aangevuld met maaltijdcheques, ecocheques en een hospitalisatieverzekering.
- Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en training.
- Een prettige werkomgeving
Interesse? Stuur je motivatiebrief en CV naar gilles.deplaecie@monserez.net.bmw.be
We kijken uit naar jouw sollicitatie!
SPONTANE SOLLICITATIE.
Niets gevonden? Stuur ons gerust je CV en wie weet vervoeg jij binnenkort ons team.